2008. július 23., szerda

Tobago Cays, videó első rész

Elkészült a videó első része. Ahhoz képest, hogy órákat b.szkodtam vele, nem látszik meg rajta. Bár a zene keresés és próbálgatás vett el a legtöbb időt. Viszont ha ilyesmit szeretnék csinálni, azt hiszem keresni kell valami normális programot, mert a Windows movie makerrel elég korlátoltak a lehetőségek. A zenét pl. nem lehet szépen összesimítani, lekeverni, ezért darabos. Na mindegy, ez már így marad meg az utókornak, ahogy van. A laptomon mp3-ból sincs ebben a pillanatban nagy választék, úgyhogy be kell érni ezzel. Egyelőre. Majd két hét múlva kicsit kibővítem. Bár a Lambada nem tudom, hogy került ide, de most jól jött. Már nem magyarázom ki, hogy esténként a tükör előtt erre táncolok.

Betettem ide a blogba is, de itt a jobb minőségű, élvezhetőbb változatot javaslom. Remélem élvezhető Grenadies sailing, Part one és klikk a watch in high quality-re a videó jobb alsó sarkánál.



A zenék az alábbi megfontolásból kerültek a videó alá

- Pink Floyd - Learning to fly, ez és az AC/DC Highway to hell dala között gondolkoztam a repülős részhez, de az utóbbi minősége nem tünt jónak.
- Valami rövid instrumentális keményebb rockot kerestem a kihajózáshoz, innen jött a Twisted Sister Burn in Hell dalának bevezetője. Ugyan megvolt az a szál is, hogy Highway to hell - Burn in Hell.
- A Jó a Rossz és a csúf adta magát a horgászjelenethet. Van vadnyugati áthallása és három szereplő van. A horgász, aki kiemeli és a tonhal. Hogy melyik ki, azt a fantáziára bízzuk. A hal mindenesetre nem szólalt meg, hogy teljesít három kívánságot, de bizonyára jó ízű volt.
- A Lambada, a Karib térség, tenger miatt
- A Queen - Bicycle Race-t pedig poénnak szántam. A szőrős lábam mellé.
- A Beverly Hills-i zsaru zenéje pedig a végére kellett még valami és ez itt volt.

Nincsenek megjegyzések: