http://en.wikipedia.org/wiki/Grenadines
http://en.wikipedia.org/wiki/Saint_Vincent_and_the_Grenadines
Reggel mikor kierkeztem a repuloterre, kiderult, hogy ketten nem jonnek, mert autobalesetet szenvedtek elozo este. Valami szuletesnapi bulival kapcsolatban. Itt a szigeten egyebkent nincs olyan, hogy ittas vezetes, csak akkor veszik elo az embert, ha balesetet okozott. Lehet, hogy furcsanak tunik, nekem is ijeszto volt elso hallasra, h
Szoval rosszul kezdodott az egesz. Na mindegy, akkor ugy volt, hogy megyunk negyen, egy angol hazaspar es egy nemet urge. Akinek a felesege nem szereti a repulest, ezert nem jott velunk. Hogy hogy jottek ide, nem tudom. Ahogy kell 8.30-kor be is szaltunk egy kis, 6 szemelyes Cesna-ba. El is indult a kifuto palya fele, de a rutin csekkeknel kiderult, hogy vmi nem jo. Mondjuk meg mindig jobb ha ilyenkor derul ki, mint mondjuk feluton lezuhanunk es a capakkal kell versenyt uszni. Ha meg tudunk uszni ezutan. Azt mondtak 20 perc.
Ugy egy ora mulva megnyugtattak, hogy ez gyorsan megy, csak radugjak a diagnosztikai szamitogepet es az megmondja melyik dolgot kell kicserelni. Ez eddig ok is, csak ismerve a szigeten a kocsikhoz valo cserealkatresz ellatottsagot, sokszor elofordul, hogy heteket kell varni valamire, mire behajozzak. Bar mar marvanytablakat is lattam Europbabol legi cargoval jonni, gondolom majdnem annyiba kerult a szallitas, mint maga az anyag.
Jokat sztorizgaztunk, szoval leszamitva ezt nem tel olyan rossz hangulatban a varakozas. Egyszer egy helikopter szalt le, erre az angol urge megkerdi a pilotat, hogy van-e jogositvanya helikopterre. Nem volt. Majd belekezd egy sztoriba, hogy amikor a katonai szolgalatat toltotte Cipruson, az egyik katonatarsuk eppen akkor csinalta szabadidejeben. Kemeny, idoigenyes munka volt, mindenki rohogott szegenyen, mert ok addig inni jartak a kocsmakba (gondolom verekedni is, mert ez is resze szokott lenni), meg csajozni a tengerpartra. Ekkor raneztem a felesegere, aki eleg furcsa arcot vagott ehhez a mondatahoz. Mindegy, a tortenet vege az volt, hogy miutan letette a vizsgait, rogton eloleptettek es kiemeltek a bokorugrok kozul.
Elmentunk reggelizni, ami a foeuletben volt, igy ujra at kellett menni a biztonsagi ellenorzesen. Azt mondta a pilota, hogy majd jon es megkeres minket. Befejeztuk a reggelit es hezitaltunk, hogy visszamenjuk, vagy mi legyen. De ugy dontottunk visszasetalunk a masik epuletbe. Lessuk az aszfaltot, de sehol nem latjuk a mi gepunket. Majd mar azon beszelgetunk, hogy erdemes-e elmenni, hiszen mar ket orat vesztettunk es lehet, hogy nem is vartak volna meg. Mivel a masik szigeten csatlakoztunk volna nehany emberhez. Egyszer meglatjuk az autot, amibol a pilota srac eleg gondterhelt arcal szalt ki. Majd mondta, hogy a kirandulas lefujva. Meg felhivtam az utazasi irodat, majd ott mondtak hogy talan majd legkozelebb. Nekem mindegy, mert en meg par honapot maradok a kornyeken, de volt aki ma visszautazott Europaba.
Annyi elonye volt, hogy az aszfaltot ilyen kozelrol nem szoktam latni a nagyobbakbol. Sot onnan egyaltalan nem, mert a 8-9 oras utaknal inkabb a kozepso reszen ulok, folyoso mellett, igy nem ebresztenek fel es nekem sem kell masokat. A reggeli sajat penzen volt, de ezt leszamitva a fenti ingyen volt. Ja meg meg 8 dollart fizettem a repteri parkolasert.
Na ezutan gondolkozdtam, hogy mit csinaljak. Mivel van itt egy Concorde kiallitva a repuloter mellett, elmentem es megneztem azt. Valoszinuleg kevesen tudjak - en se tudtam meg egy eve - hogy Barbados volt New York, London es Parizs utan az egyetlen olyan allomas, ahova menetrendszerint jott. Ezen
Majd felhivtam a buvarklubbot, hogy van-e esetleg lehetoseg merulni meg a hetvegen, de nem volt. Majd a szlovak kollegamat, hogy van-e kedve meginni egy sort. De nem volt, mert dolgozott. Ugyhogy ez nem az en napom volt.
Ja hazafele a repulotertol jovet nem a 2x2 savos uton jottem, mert az szombaton napkozben bedugul, illetve utepitesek tarkitjak es idonkent akad par szuk keresztmetszet. Ugyh
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése