2008. július 13., vasárnap

The Ship Inn, Club extreem, foci, River Bay

Szombat este megint volt egy kis lightos sorozes. A The Ship Innben, St. Lawrence Gap-ben a deli parton kezdtuk. Erdekes, mert nagyon kevesen voltak. Marmint a helyen. Az etterem reszen meg csak csak, de a bar reszen eppenhogy. Ez a szorakozo kozpont mingyart jobban mutat mint a holetown-i. Jonehany etterem, bar van es mivel akad nehany szalloda is a kornyeken, viszonylag nagy ejszakai elet van. Bar ez az idoszak mar elegge szezonon kivuli, igy lehet, hogy ez az oka ennek. Ket sor utan atmentunk a Club Extreme nevezetu szorakozo helyre. Itt meg nem jartam korabban. Ha veletlenul elvetodik valami lany ismerosom ide, erre a helyre tuti meghivom. Biztosan tetszeni fog. Nekem is tetszett. A lanyoknak a 11-ig ingyenes a belepes es az italfogyaztas is ingyenes. A fiuknak is csak 35 dollar a belepo, nem ertem hogy jonnek ki, mert ennyit sorbol siman le lehet inni, mindenfele fejfajas nelkul.

A helyet kicsit fiatalabb korosztaly latogatja es a borszin arany is forditott volt. Csak elvetve lehetett feher embert latni. A lanyokat a 'hu b+' tol a 'huuuuuuuuuuuuuu b+' ig bezarolag lehetett jellemezni. Sok nagyon csinos, jo feneku lany akadt. Nem tudom, hogy emlekszik-e valaki Eddie Murphy Bumerang c, filmjere, de sok ilyen tipusu fekete lanyt latni errefele. Na persze van a 'Tom & Jerry-s hazvezetono' fajtabol is.

Ejfelkor vege is lett ennek a bulinak, legalabbis reszunkrol.

Ma reggel ugyvolt, hogy kilenckor foci. Mikor felebredtem elegge olomnak ereztem a labaimat, de ez gyakran igy van, gyanitom ez a 80%-90% koruli relativ nedvessegtartalom a 25-30 fokkal parositva okozza.

Negyen jelentunk meg kilenckor. Nemzetisegileg harom olasz, egy magyar. Rugdostuk egy kicsit a labdat, majd mivel ez egy ido utan unalmas volt fel tizkor ugy dontottuk, hogy akkor a meccs lefujva. Kozben meg jott egy srac, de o mar nem jutott labdahoz, mert akkor mar hazafele keszulodtunk. Mikor beszalltunk a kocsiba megjelent Kevin is, aki elhivott, de igy sem lett volna ki ket hasznalhato csapat. Na talan majd legkozelebb. Ugy erzem, hogy ez a kis mozgas azert jol esett. Bar nem tudom, hogy ilyen melegben es a fentebb is emlitett paratartalom mellett mennyi ideig tud futni az ember.Ebed utan elmentem megint eszakra szemetmereszgetni. A River Bay-be. Nagyszeruen nez ki ez a resz is. Voltam mar itt korabban. Fekete hasu barbadosi kecskek is legeltek szabadon. Hogy mennyire laknak jol ezen a reszen nem tudom. Rengeteg rak is volt. Egesz nagyok. Illetve eszrevettem egy huvelykuly koromnyit is, ahogy egy csigahazat cipelt. Amikor megpiszkaltam elbujt benne. Legalabb egy orat bolyongtam a kornyeken, illetve egy homokos reszle le is ultem bameszkodni. A kepek nem lettek a legjobbak, mert felhos volt az eg. Talan majd legkozelebb.

Majd hazafele beugrottam a boltba, vettem par dolgot. Konzerveket is.

Nincsenek megjegyzések: