2008. július 30., szerda

A motoros rendőr

Vasárnap kocsmába menet a holetown-i rendőrség előtt vagy inkább mellett, sikerült egy rendőrmotorosnak neki mennem. A rendőrség hamar a helyszínre érkezett.

De előbb az előzmények. A múlt hétvégéről nem írtam semmit. Bár sok említésre méltó dolog nem is történt. A szombatot egy kis bevásárlással töltöttem, mivel ez az utolsó hétvégém a hazautazás előtt. Csak 11 óra magasságban sikerült felkelnem ez egy kicsit későre húzódott.

A vasárnap egy kicsit lightosra sikeredett. Semmi bámészkodás, semmi kirándulás. Luboval, a szlovák kollégámmal beszéltük meg, hogy összefutunk. Snorklingról is szó volt. De mivel, mint utólag kiderült, vasárnap hajnal ötig dolgozott, így ez elmaradt. Végül este beszéltük meg, hogy megiszunk egy sört.

A Surf Side bar Holetownba, a tengerparton, a rendőrség mögött van. Általában a rendőrség előtt állok meg, mert abban a parkolóban többnyire van szabad hely. De most úgy döntöttem, hogy talán mégis a kocsma elé állok be. Befele menet van egy szűk keresztmetszet, ahol két autó nem fér el, ugyan én értem oda előbb, de a parkolóból nagy sebességgel kikanyarodott egy nagyobb terepjáró. Megálltunk mindketten egy másodpercre, de mivel a másik autó nagyobb volt és többen is ültek benne, erősebb kutya ...ik alapon, úgy döntöttem én tolatok vissza. Bele is néztem a tükörbe, szabad a pálya, hátramenet és indulás. Csak a motoros rendőr megbújt baloldalon, amit a középső tükörből nem láttam. Mikor dudált akkor már késő volt. Végül is csak a sárvédőjét törtem el. Gyorsan bement a rendőrségre, kihívta a kollégáját, majd gyorsan felírták a dolgokat és viszontlátásra. Annyit kért a rendőr, hogy a kocsi biztosítását vigye be az autóbérléssel foglalkozó cég a rendőrségre és ne igyak sokat, mert így az aratási fesztivál idején nagyon sok az ittas vezető és sok a baleset. Majd jó szórakozást kívánt. Persze megemlítette barátságosan és viccesen, hogy ezért le is tartoztathatnak, de mivel elismertem a hibát ettől eltekint. Ez azért nem biztos, hogy olyan jó vicc lett volna.

Nincsenek megjegyzések: