2008. augusztus 3., vasárnap

Osztálysörözés

A szombat korán reggel Békéscsabára mentem, fél tíz fele értem oda. Hazaérve egy kis reggeli után bevetettem magam az ágyba. Mivel az előző két éjszaka nem sokat aludtam, azt is nagyrészt közlekedési eszközön, illetve a hatórás időeltolódás miatt sikerül is délután négyig csukott szemmel vízszintben maradni.

Este osztálysörözést tartottunk. Korábban is beszéltük, hogy nem csak a szokásos öt évente megrendezett általános iskolai találkozókat tartsuk meg, hanem jöjjünk össze máskor is. Persze a nyár nem a legalkalmasabb időpont, főleg a nyaralások miatt.

Ezeket Krisztával szoktuk szervezni, olyan munkamegosztásban, hogy én szólok a fiúknak, ő a lányoknak. Persze időnként akad egy kis átfedés. Csak sms-eket és emaileket küldtem, Kriszta találkozott pár emberrel és fel is hívott néhányat. A nyári időpont ellenére az előzetes visszajelzések alapján mintegy 10-12-fős részvétel volt várható.

Végül hárman voltunk. A két szervező és még egy lány, Edina jött el. Kellemes hangulatban telt el, jót beszélgettünk. Szerintem.

Nincsenek megjegyzések: