2008. augusztus 15., péntek

H1, H100, H1000

A bérelt autóknak H-val kezdődik a rendszáma és az írás fehér alapon világoskék betűk. Csütörtök este, hazafelé tartva láttam a H1-et előttem. Eddig nem láttam még egyszámjegyű H-s rendszámot, de el sem gondolkoztam azon, hogy van ilyen, egészen idáig.

Délben ebédelni menet a parkolóban, nem messze, ahol megálltam, ott parkolt a H100. Majd alig hogy kifordultam az útra, szembejött a H1000. 'Ilyen nincs' - felkiáltottam. Ezzel a negatív gondolattal rögtön hiba került a Mátrixba. A következő bérelt autó a 1115-ös volt a 1111 és utána pedig a 1231 jött az 1234 helyett. Az egész alig 30 mp alatt zajlott le.

Update a Posta posthoz. Ma megérkezett a Magyarországon június 17-én feladott levél is.

1 megjegyzés:

snora írta...

Elméletileg hogy néz akkor ki ott egy rendszám? Ugyanis ez számomra nem derült ki :(
H+hány számjegy?