2008. december 10., szerda

Pénzváltás

A mai naptól részben otthonról dolgozom, mivel a földszinti pavilonban, ahol az átmeneti építkezési irodánk volt, elkezdték a hajópadlót letenni. Ez egy kicsit kényelmesebb így.

Délelőtt elmentem, átváltottam egy kis helyi játékpénzt euróra. Mint már korábban írtam, egy utazás alkalmával csak 1000 barbadosi dollárt lehet, de mivel nem helyi útlevelem van, így semmi akadálya, hogy végiglátogassak néhány bankot. A mai nekifutásnál elég volt kettő is, mert azért nincs olyan sok belőle. Ugye elkérik a ’repülőjegyet'. De hagyományos jegyet már évek óta nem láttam, csak egy emailt a referencia számokkal, így csak annyit csinálok, hogy a számítógépen átírom a dátumot. Ebbe egy kis hiba történt, mert addig amíg a Barbados- Londont átírtam dec 11-12-re a London Budapestnél novembert írtam be. Az első helyen fel sem tűnt szerintem, bár így utólag, ott is mintha tovább nézegette volna a srác, a második helyen pedig a hölgy mondta, hogy valami nem stimmel, akkor vettem észre, hogy hibáztam, de miután továbbra is bamba arccal és kicsit értetlen nézéssel álltam, nem foglalkozott vele sokáig.

Nincsenek megjegyzések: