2008. december 6., szombat

Egy átlagos szombat

Délelőtt bevásárolni voltam, néhány apróságot vettem karácsonyra. Pl. jojót. Micimackósat a nővérem kislányának aki hat éves lesz januárban, a verdásat pedig a fiamnak, aki három és fél. Látszólag ugyanaz a konstrukció, ugyanaz a design, csak az ábra más. De mint látjuk, a Micimackósat öt éves kortól ajánlják, a Verdásat három éves kortól. Úgyhogy pont jól választottam azt hiszem, ha az ajánlásokat vesszük figyelembe.

Délután lementem snorklingozni a Folkstone Parkba. Végre sikerült ellőnöm, a vízálló eldobható fényképezőben a filmet. Kíváncsi vagyok, hogy hogy sikerültek. Vittem egy kis kenyeret is a halaknak, ezért rendesen körberajongtak. Most először morénát is sikerült látni snorklingozás közben. Igaz ez még egy kis példány volt, úgy 50-60 centiméteres és még nem is olyan félelmetesen tátogott, mint ahogy nagyobb korában fog. Remélem róla is jól sikerült a kép.

Nincsenek megjegyzések: