2009. február 22., vasárnap

St. Nicholas Abbey & Morgan Lewis

Ma munkanapot tartottam, a tegnapi bámészkodás után úgy döntöttem a heti jelentést, meg pár céges emailt a szabadban írogatom meg, és elmegyek a keleti partra valami egészen csendes részére. Van egy egy szivargyújtóra kapcsolható 220 V-os adapterem, így a laptop akkumulátor kapacitása sem jelent korlátot. Vettem már olyan adaptert is, ami közvetlenül megcsinálja 12 V-oltból a szükséges feszültséget, de a csatlakozók között nem volt olyan ami ehhez a laptophoz stimmelne.

Ez a 220 V-os átalakításnak van egy kis mellékhatása, mert úgy néz ki, hogy egy kis váltóáramot vissza is vezet - (Made in China), mert a kocsi fém részeit megérintve enyhe bizsergést is érezni, illetve ilyenkor folyamatos kis apró kisüléseket is hallani.Gondolom ahogy átüt a lakkrétegen. Biztosan ez okozza, mert ha kihúzom, akkor megszűnik ez a jelenség. Szerencsére a belső tér jellemzően szintetikus anyag.



A St. Nicolas Abbey útba esett és mivel nem jártam itt és pont tíz óra körül járt az idő és már nyitott, bementem. Ez részben annak a Larry Warren ‘sztárépítész’ a birtokában van, aki a 'The Sands'-ot is tervezte. Itt egy kis bámészkodás, idegenvezetés, videó megtekintés és rum kóstolás után Morgan Lewis magasságában lementem a tengerpartra. Sajnos a tengerhez túl közel nem lehetett lemenni autóval, így mintegy 60-70 méterre parkoltam le. Úgy, hogy a lehúzott ablakokon átfújt a szél, így elég kellemes és nem zavaró a harminc fok, és így a belső tér sem melegedett fel. A morajlás azért behallatszott. Indításként bontottam egy sört is. Kellemesen dolgoztam úgy három órát. Ez idő alatt összesen két autó és néhány cross-motoros járt erre. Azt hiszem, ezt máskor is megcsinálom.

Nincsenek megjegyzések: