2009. február 17., kedd

Másik ház, másik autó

A mai nap radikális változások következtek be. Sajnos fel kell adni a Fitts vilage-i házat és át kell költözni Clermont Greenbe, ott ahol korábban is egy évig laktam, de a lakóparkon belül egy másik házban. Sajnálom ezt a helyet. Igaz a négy szintből egyet egyáltalán nem használtam. Amikor megérkeztem Nathan mondta, hogy ő a nappaliban aludna. Két nap után rá is szoktam. Valahogy kellemesebb volt, légkör is jobb volt, és a kanapén való alvástól sem fájdult meg a hátam, ami ügye az öregedés egyik jele. Ezek szerint nem öregszem. Annyira.

Amikor felmerült a költözés négyen is - Dennis, Nathan, Junior, Bruno- mondták, hogyha esetleg kell segítség, akkor szóljak bátran segítenek elköltözni. Mindezt olyan hangsúllyal, mintha a harmadik emeletről költöznék egy negyedik emeleti lakásba, egy lift nélküli házba, két-három komplett hálószobabútor garnitúrával, kanapékkal, hűtő, mosógéppel és tucatnyi dobozzal. Amihez ugye adott esettben több ember is kellhet. Mondom azt a két bőröndöt, amivel érkeztem, meg két rekesz sört azt simán át tudom vinni, akár egy fordulóval is. Kettő lett belőle, de csak technikai okok miatt, azért mert bepakoltam pár cuccot a kocsi csomagtartójába és munka ügyben még kerülnöm kellet, Így a hűtőből a cuccokat meg pár dolgot nem akartam magammal cipelni.

Amikor három körül megérkeztem az új helyre, akkor még a takarító ott volt. Kicsit meglepődött, mert neki nem szóltak, hogy máris költözik be valaki, így gondolom úgy volt vele, hogy ráér estig. Azután még jobban, amikor nem a bőröndöt vittem be, hanem a két rekesz sört. Szegény csak annyit kérdezett, 'Berakjam őket a hűtőbe'. Na mondom, ez a nő tud, tudhat valamit. Vagy akar valamit.

Az autóbérlő cégtől is felhívtak, hogy átcserélik a kocsit. A méregzöld Toyota Yaris helyett egy narancsszínű Kia Riot adtak. Egy hétre. A logikát nem értem, mert odaadhatták volna a nagyobb autót is a masik bérlőnek. Ez tágasabb és a klímája érezhetően jobban hűt. A Yarissal is meg voltam elégedve, elég fürge volt, és a mérete miatt a parkolóhely kereséssel sem volt olyan nagy probléma. Eddig nem nagyon tetszettek a narancsszínű autók, de egészen kibékültem vele.

Nincsenek megjegyzések: