2009. február 14., szombat

Folkstone Marine Park, Víz alatt képek

Egy ideje már hajtottam vízálló tokot a fényképezőmhöz. Magyarországon rendeltem is egyet, de még mindig nem kaptam még értesítést sem, hogy átvehető. Volt ugyan időszak, amikor már tokkal együtt árultakat kerestem, de túl válogatós voltam, így nem vettem meg azokat, amikre ráakadtam. Most azt mondtam, hogy itt az idő az első utamba kerülőt megveszem, mivel ki tudja, mikor lesz lehetőségem kihasználni egy ilyet. Tavaly nyáron a London - Gatwicken lévő Dixonsban három modell is volt 40 méterig vízálló tokkal. De most egy sem akadt. Lehet, hogy nincs itt a szezonja. Ami volt az egy Pentax Optio W60, . Ez sajnos csak egy néhány méterig vízálló modell, ami búvárkodáshoz nem vihető el, de snorklinghoz igen. Ki is próbáltam a fokstoni-i parkban. Sajnos a hullámok miatt nem tudtam beúszni a korallzátony közepébe, de ami késik nem múlik. Addig is néhány kép.



Ez a gépet fényképminőségben veri a régi Canon Powershot 720 IS-em, de hát ügye az nem vízálló.

Nincsenek megjegyzések: