2009. március 6., péntek

East of North Point

Nagy nehezen egy másik videó is elkészült. Ezt több változatban próbáltam, de a youtube szerzői jogi szűrője kivágta a hangot. A videót Urge Overkill - Girl, You will be the woman. c. számához vágtam hozzá, a zene jól is illett hozzá szerintem. Mint témában – dübörögnek a vágyak – mint pedig zenei stílusban. De ez ügye a szubjektív véleményem. A videóhoz azt is kiírta, hogy ez nem lehet amatőr videó. Kösz az elismerést. :)

Na de zene nélkül, hogy néz ki? Ezután már lusta voltam átszerkeszteni, így a klip hosszához kellett valamit találni. A youtube a Twisted Sisters I wanna rock dalát is kiszűrte, pedig még ez is elment. Végül maradt az ACDC, Chase the ace instrumentális alkotása.




Az eredetit megpróbáltam a Videára feltölteni, de ott az 50 megásnál nagyobb állományokat nem engedi meg, ha meg kisebbe konvertálom, nagyon leromlik a minősége. Ezután az indavideó következett. Ez meg nem tudom mi a tökért nem tudja az eredeti képarányt megtartani? Lásd: East of North Point, Barbados. Mellesleg tapasztalatom szerint külföldről szinte lehetetlen megnézni egy indavideós klipet, minden bizonnyal azért, mert nem fizetnek a külföldi sávszélességért. A videa is hagy némi kívánnivalót, de egy fokkal jobb. Általában ha bejön a cím inkább megkeresem ezeket a youtube-on, mert gyorsabb.

Ez ugyanaz a jelenség, mint tíz éve, nem értettem miért használnak az emberek ingyenes magyar webtárhelyet, amikor az oldalak le sem töltődnek. Ekkor Svédországban voltam. Mint kiderült csak külföldről probléma.

Nincsenek megjegyzések: