2009. december 13., vasárnap

Nahát már december ....

Jó néhány hónapja nem írtam semmit. Na nem azért, mert nem történt semmi, vagy annyira elfoglalt vagyok. Inkább azért, mert mint korábban utaltam rá, se panaszkodni nem szeretnék, se magánéleti dolgokról nyilvánosan írogatni.

Már néhány hónapja jóformán csak Magyarországon. Szembesülve így a mindennapokkal, még a mai napig nem értem, hogy miért nem tudnak működni olyan dolgok, amik más országokban olajozottan mennek, és még csak nem is a több pénztől függenek, hanem inkább gondolkozás, hozzáállás kérdése.

Eddig minden hónapban akadt legalább egy olyan eset, például szolgáltatóval, bankkal, amikor nem én hibáztam, mégis nekem kellett 'fizetni'. Ezek néhányszor határidő csúszások, pl. amiatt mert valami funkcionális analfabéta ügyintéző összecseréli a számlázási címet, a szolgáltatási címmel, vagy ahhoz az illetőhöz fűzik le, az átszerződéshez szükséges dokumentumokat, akinek a nevéről kellett volna átírni a szolgáltatást. Vagy az egyik lakossági banknál négy hónapig tartott egy számlanyitás, mert ugyan új ügyfél voltam, de mégsem, mert pár éve volt már náluk számlám, ami megszűnt, és zavart okozott a mátrixban, hogy az 'új' számlámat a jogosítvánnyal próbáltam megnyitni. De a PSZÁF-el történt levélváltás megoldotta.

Az a baj, hogy ugyanezek voltak a problémák evekkel ezelőtt is.

Na már hova jutottam, a panaszkodáshoz. Gondoltam, hogy összeszedek néhány gondolatot azzal kapcsolatban, hogy hol, hogyan működnek pl. a lakossági bankok, szolgáltatok.

De természetesen pozitív tapasztalat is akad, az egyik biztosítóval kapcsolatban. Ők néhány évvel ezelőtt egy kárrendezés során is okoztak már kellemes meglepetést.

Nincsenek megjegyzések: